Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, , large click and hold to zoom
Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, , large click and hold to zoom
Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, , large click and hold to zoom
Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, , large click and hold to zoom
Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike, , large click and hold to zoom
Item #: SW752204

Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike

Details

Sale Price $309.99
Only $25.00 a Month Buy Now, Pay Later

Personalization options

Pick 'n Choose options

Extended Service Plan Options

New Leaf Protected
Purchase Extended Protection
Learn More
Qty:
In Stock

Additional Information

Product Details

Keep comfortable as you pedal your way to toned legs and improved cardiovascular performance! Recumbent bike features a plushly padded, adjustable seat, 8 levels of resistance, heart rate sensors in the handle bars and a monitor that displays speed, distance, time, calories burned, odometer and pulse. Metal frame; mounted on rollers. Uses 2 AAA batteries (included). Assembly required. 250-lb. capacity. 53" l x 23 1/2" w x 36" h.

Available in gray.
Additional Information

Ratings & Reviews

Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike is rated 3.6 out of 5 by 21.
Rated 2 out of 5 by from Not Happy Easy to put together, but Defective, so I'm returning...
Date published: 2022-01-21
Rated 4 out of 5 by from Excercise Bike I just got this bike. Tried it for a couple minutes after putting it together. everything seems to be working properly. I would say to you and suggest to the manufacturer,that when the tension wire is connected together,that it be on the HIGHEST number you have on your bike. That puts the wire in the position it needs to be in to connect. No where in the instructions did it say it goes connects easier in this position. I just spent all afternoon trying to figure out how to get this tiny wire connected. After I figured that out I decided I write this review to let others,who may buy this machine,know how to do it.
Date published: 2021-10-31
Rated 5 out of 5 by from Awsome!!!!!!!!!!! Have recommended to family. was just what it said. Works great! Easy to adjust.
Date published: 2021-10-07
Rated 2 out of 5 by from Exercise bicycle Couldn’t get the tension correct, need a different mechanism
Date published: 2021-03-15
Rated 1 out of 5 by from Defected The bike is defected, I m in the process of sending it back, had a hard time finding a box to put it in. Hard time getting someone to get it out of my apartment to FedEx
Date published: 2021-03-09
Rated 5 out of 5 by from Best machine ever Wife loves it. Great piece of equipment.It is very effective and does not take up a lot of room
Date published: 2021-03-09
Rated 5 out of 5 by from Riding into the sunset. Just what the dr. Ordered.nice ride,easy assembly,great price. Packed very well.
Date published: 2021-02-25
Rated 1 out of 5 by from o the joy Purchased 1 11 it is now February 23rd and the Machine is non-operational something broke inside of bearing or a magnet I am returning it today.
Date published: 2021-02-23
  • y_2022, m_11, d_28, h_21
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.34
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_8, tr_13
  • loc_en_US, sid_752204, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_montgomeryward
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 5ms
  • reviews, product

Question & Answer

Does this come assembled?

Asked by: Dabrina
Hi Dabrina, No, assembly is required.
Answered by: Hope
Date published: 2022-06-16

Hi do this help with ur mid section?

Asked by: Bev
Bev, Our records show you recently spoke to one of our Customer Service Representatives about this item. If we can be of further service, please reply.
Answered by: Tonya
Date published: 2022-06-09

Why would I be charged total of 391.00 when I did not at this time except the ins. At this time?

Asked by: Rose
Hello Rose. To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com.
Answered by: Jade
Date published: 2022-06-07

What is the return policy on exercise bikes ?

Asked by: Ruben
Hello Ruben- As stated in our guarantee, when you receive your order, if you are not completely satisfied you can return any unused item in its original packaging within 60 days of its receipt for an adjustment of the merchandise amount. Thank you for reaching out!
Answered by: Sherene
Date published: 2022-04-22

I sent for this over a week ago and you said you were getting it ready to send to me I looked at the address and you were sending it to my daughter in Decatur IL I wrote and told you to send it to my address. Now I see I have nothing in my shopping bag 

Asked by: Anonymous
Hi, To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com. Thanks for reaching out!
Answered by: Linda
Date published: 2022-01-07

Why is this item listed for, $299.99 in Summer 2021 catalog

Asked by: Queen B
Hello, To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com.
Answered by: Alejandro
Date published: 2021-05-27

Where can I see this bike in south Florida ...palm Beach - ft lauderdale Is there any arm excercise on this bike

Asked by: Michele
Hi Michele, At this time we do not have any locations in FL. The Body Flex Sports Magnetic Recumbent Exercise Bike does not include any arm exercises. Thanks for reaching out!
Answered by: Heather
Date published: 2021-03-23

What are the benefits of using this machinery? Those this machinery so you how many calories are burnt your heart rate and how many miles you go and does it have a time setting for how long you are on the this machinery

Asked by: ABBIE
Hi Abbie, To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com.  
Answered by: Alejandro
Date published: 2021-02-24
  • y_2022, m_11, d_28, h_21CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.34
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_28
  • loc_en_US, sid_752204, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_montgomeryward
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 11ms
  • questions, product

Sponsored Content