Images

Sunshade Awning Gazebo, Sunshade Awning Gazebo, , large
click and hold to zoom
Item #: SW778466

Sunshade Awning Gazebo

Details

Sale Price $199.99
Only $25.00 a Month Buy Now, Pay Later

Personalization options

Pick 'n Choose options

Extended Service Plan Options

New Leaf Protected
Purchase Extended Protection
Learn More
Qty:
In Stock

Additional Information

Product Details

Create a shady spot and extend your outdoor living space! Freestanding gazebo is easy to move where needed. Fabric shade with hook-and-loop straps. Steel frame. Assembly required. 10' 1 1/2" w x 8' 4" h (at tallest point) x 8' 6" d.

Product note: This is not designed to be used as a permanent structure. Canopy should be removed when not in use.


Available in tan.
Additional Information

Ratings & Reviews

Sunshade Awning Gazebo is rated 2.9 out of 5 by 157.
Rated 2 out of 5 by from Not worth the money We put this up about 2 months ago and we are having to replace the canvas top.... not made well.... replacement will cost more money therefore we wish we had went with something cheaper. Or something completely different.
Date published: 2022-08-17
Rated 1 out of 5 by from Absolutely piece of garbage The post I originally posted was not allowed to be post for details of this garbage they delivered. Go figure!
Date published: 2022-08-02
Rated 2 out of 5 by from Not Worth Purchasing I understand it is not a permanent structure but poor quality. If it is raining you can't sit under it because the canopy is not waterproof. Canopy holds water in puddles front & back. Very cheap metal. Few pieces where dented & some holes didn't line up. Not worth the price paid. A pop up would be better.
Date published: 2022-07-22
Rated 2 out of 5 by from Seeking Replacement Canopy I love the look but it has it’s design flaws. Regardless, my current one is stained from foliage and I would like to replace it. How can I get a replacement?
Date published: 2022-07-10
Rated 1 out of 5 by from Poor Quality If you don’t live where it rains you are all set. But if it rains it holds water and stretches creating pockets of leaking water. Would never buy this again
Date published: 2022-07-06
Rated 5 out of 5 by from Great Buy!! I bought mine in May of 2019 I want to add to more to the side of my house & saw the bad reviews so i took 3 quick photos of mine. Putting it together was simple, even for me, my wife and i did it in about 2 hours. I live in Texas and it is ALWAYS windy so i knew i needed to make it stronger. The ONLY issue i had was rain would cause the cover to bow but that was an easy fix and i NEVER take my cover off. Yes the sun ate up the 14st one but i bought a 2nd one for $45 and it still works great. What you are getting for $199 is a GREAT VALUE but you need to reinforce it ....
Date published: 2022-07-03
Rated 1 out of 5 by from Awful I bought this back in April and we just put it up now. The directions were wrong mostly because the screws were wrong and nothing was labeled correctly. We had to find different screws and the top is awful. The Velcro pieces came off and it rained once and now the whole front of the fabric has sagged. I get that its not supposed to be a permanent structure so I got it just for on the weekends for company and what you pay is not worth it. I wanted something nice but i will go back to a pop up tent for the weekends.
Date published: 2022-06-29
Rated 1 out of 5 by from Not worth buying Poor quality a little rain and the whole thing fell down and split the metal support pole
Date published: 2022-06-28
  • y_2022, m_9, d_24, h_20
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.34
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_32, tr_125
  • loc_en_US, sid_778466, prod, sort_[SortEntry(order=SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_montgomeryward
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 9ms
  • reviews, product

Question & Answer

Can you send me the assembly instructions please?

Asked by: Angela
Hello, Please contact us at Cuatomerservice@wards.com and we would be happy to get you a copy of these instructions. Thanks for reaching out!  
Answered by: Andres
Date published: 2022-09-09

I need the instructions to put it together please

Asked by: Elizabeth
Hi Elizabeth, To further assist you, we need additional information. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com. Thanks for reaching out!
Answered by: Linda
Date published: 2022-08-22

Is there a way to purchase another canopy

Asked by: Susan
Hello, Sorry for the inconvenience. We do not sell parts separately. We do believe you can find it at any garden store in your area. We hope this information is helpful.
Answered by: Andres
Date published: 2022-08-17

Do this gazebo have a replacement top the sunshade awning gazebo.

Asked by: P Letman
Hello, We do not sell replacement tops for the sunshade Awning Gazebo. Thank you for your inquiry.
Answered by: Trula
Date published: 2022-08-15

Is there any way to get a replacement top cover? 

Asked by: Brett
Hello Brett- We don't sell replacement covers. Thank you for reaching out!
Answered by: Sherene
Date published: 2022-07-14

I'm missing parts for gazebo model 6778466 item agqk6 what do I do

Asked by: Vivian edsall ruth
Hello. We are sorry to hear these parts were missing. Please contact Customer Service at Customerservice@wards.com so we can provide further assistance.
Answered by: Alex
Date published: 2022-07-07

I bought a sunshine awning gazebo through montgomery ward. I went to put it together and found a few broken pieces. I would like to know what I should do with it or can I get the replacement part for it.q

Asked by: billy
Hi Billy, We are sorry to hear the Steel Gazebo broke, please email us at Customerservice@wards.com and we would be happy to help you with this issue. Thanks for bringing this to our attention so we can help!  
Answered by: Hope
Date published: 2022-07-06

Can I get just the cover in a dark color please

Asked by: Bon
Hello, The Sunshade Awning Gazebo only comes in the color tan. We hope this information is helpful.
Answered by: Katie
Date published: 2022-07-02
  • y_2022, m_9, d_24, h_20CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.34
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_147
  • loc_en_US, sid_778466, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_montgomeryward
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 16.1.1, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getContent, 12ms
  • questions, product

Sponsored Content